tisdag, oktober 01, 2013

Avveckling utveckling Robocop

Det är faktiskt hur spännande som helst just nu. Jag testar att vara utan hormonsprutor och håller alla tummar jag har för att den här behandlingen gjort att endovärken håller sig undan. 

Okej jag vet inte hur snabbt hormonerna går ur kroppen men jag antar att det tar ett tag. Åtminstone mer än en dag. Haha. 
Öh. Så..ja. Jag vet väl mer om sådär några veckor. Och då har jag tid för utredning för att se om jag ens är fertil. Jag hoppas det. Men jag vet inte. Med den här jäkla kroppen är det inte gott att veta något alls. Jag messade chefen idag för att berätta att jag är hemma med värnande bihålor och huvud, och då slog det mig hur skönt det vore om jag fick bli en cyborg. Jag tänker mig Robocop. Eller? Hm. Kanske inte Robocop. Kanske någon lite mindre metallisk  åtminstone utanpå. Jag menar, det verkar krävas en stadig säng för att sova med den kroppen. Å andra sidan behövs det idag också. Hah. Dags att göra något åt saken? 

Inga kommentarer: