onsdag, maj 26, 2010

Kämäräääää

I need one. Omedelbums helst.

Om jag hade jobbat istället för att plugga så hade jag haft en jävla kamera nu. En bra en alltså. SKIT!

Jag är avis på Kristian av flera olika orsaker. De flesta kan jag inte dryfta här, men han har till exempel sexiga kameror som tar sjyssta bilder (jag tillskriver fotografen en viss skicklighet också, naturligtvis..hehe). Jocke ligger i en liga för sig så det är int ens lönt att vara avis på honom.

Jag har upptäckt att mobilkameran ballar ur och den välanvända men tämligen långsamma skrället som Kimapan donerade är inte riktigt med på sånt jag vill att den ska vara med på. Jag blir grinig när jag tar dåliga bilder. Då tappar jag sugen och vill inte vara med längre.

Nu vill jag inte vara med längre. Jag vill ändå inte ha någon ny kamera längre. Jag slutar helt enkelt att fota. JA!


Såatte... ja. Jag vet inte vart jag vill komma med det här.
Igår kom jag på att jag använder "vart" i fel sammanhang. Så går det när man opponerar på andras arbeten. Då inser man saker om sig själv. Bra där.

Kan tala om att jag lyssnat på gamla Status Quo hela morgonen. Jag vet inte varför. Jag kan inte säga att jag tycker att det är så jättebra, men det är bättre än deras senare. Jag måste nog byta till lite Dead Can Dance så jag kan skriva klart stenarbetet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag vinner en jävla massa pengar, så får du en Nikon D3 av mig. ;) Googla.

Råsa sa...

Aaaaw! Gissa om jag hoppas att du vinner en jävla massa pengar! Antar att jag får åka till Aruba för att tacka dig då?