lördag, juni 19, 2010

Älska Söder


Godaste veganvänliga pizzan jag ätit.
Alltså jag borde uppdatera vad som hänt sen sist, men jag har inte orkat.
Har skakat hand (om man nu räknar det skaka hand när han bara tar tag i den och vägrar släppa) med Willie Nelson. Jag har bytt en kram mot en klubba. Jag har klarat (förmodar jag) sista delmomentet och är klar med första läsåret. Jag har börjat jobba och är helt ur spel därför. Har insett att jag förmodligen inte kommer få några pengar från fusklappen. Mystiska ursäkter som gjorde mig förbannad och ledsen och typ.. allt samtidigt. Har klappat fina siameskatter. Imorgon kommer Shira till mig och vårt nya hem. Hoppas hon kommer trivas. Jag har lagt fram den rosa fluffiga mattan åt henne. Det regnar. Det vägrar sluta regna. Jag behöver riktig semester. Nå. Snabb uppdatering. Same same but different.

Inga kommentarer: