tisdag, maj 25, 2010

Jag VET att jag har det någonstans här..

Ni vet hur det är. Man behöver något som man inte använder så ofta men när man ska ha det så hittar man inte igen det. Detta kan bero på att man antingen letar dåligt eller tror att det ligger någonstans där det inte ligger. Eller så har det följt med till soprummet av en olycklig händelse. Då är det inte så mycket att göra åt. Men det är en fin känsla när man hittar igen det där man letat efter. Särskilt om man letat mycket och länge.
Inom loppet av ett par minuter hittade jag mina earpropps (de låg inte där jag trodde att jag lagt dem även fast jag inte egentligen visste var jag hade lagt dem ändå) och dvd-spelaren. HAH!
Nu har jag två dvd-spelare. Hmmm.. Någon som behöver en? Jag hoppas att den här flytten går fort. Det är hur mycket ångest som helst kring den eftersom jag har en massa andra saker att göra också. Jag ska skriva en uppgift om barns sätt att lära om naturen, packa klart, iväg på körövning imorgon kväll, hinna tvätta en massa tvätt, packa inför inneveckan i Härnösand, jobba på fredag, flytta och ha konsert (och kalas) på lördag, laga mat att ta med till Härnösand, och till slut åka dit på söndag eftermiddag. Sen får jag förhoppningsvis lite lugn och ro efter det, men alltså jag undrar hur jag ska orka? Jag är redan slutkörd av stress. Stress is not my kind of cup of tea. Apropå det så diskuterade jag butlers idag och insåg att jag verkligen skulle behöva en. Jeeeeeeves!

Nej. Åter till packandet. Så många lådor. Så mycket grejer. Jag orkar inte ens gå igenom allt för att se vad jag kan göra mig av med. Det får bli ett senare projekt.

Fan. Fan fan. Hoppas allt blir bra sen. Såg förresten vad Anna såg för några veckor sen. Ser helt jävla knas ut.

Inga kommentarer: